secundair logo knw 1

Paul Rijpstra, directeur Pieters Bouwtechniek, en Theodoor Höngens, directeur M+P, zijn benoemd als lid in de Verenigingsraad van de Koninklijke NLingenieurs. Willem Koenen, Bouwfysicus bij ABT, is de nieuwe voorzitter van JongNLingenieurs.

Paul Rijpstra 180 vk Paul RijpstraEen en ander werd bekrachtig op de algemene ledenvergadering van de vereniging. Koenen neemt als vertegenwoordiger van de Young Professionals zitting in het bestuur van NLingenieurs. De nieuwe verenigingsraadsleden Rijpstra en Höngens zullen gevraagd en ongevraagd het bestuur van de vereniging adviseren. Theodoor Höngens 180 vk Theodoor Höngens

In het bestuur nam Christa Drolenga, directeur van HE adviseurs, de plek in van de vertrekkende William Sanders, wiens rol van vice-vooriztter wordt overgenomen door Stephan van der Biezen van Witteveen+Bos.

JongNLingenieurs is als netwerk opgericht voor jonge ingenieurs in de leeftijd van 20 tot en met Willem Koenen 180 vk Willem Koenen35 jaar. Om nieuwe ideeën te stimuleren organiseert het netwerk jaarlijks de Doe&Durf Challenge,
met het thema een circulair Nederland in 2050. Er deden deze keer 12 teams mee, ABT-Oosterhoff won zowel de jury- als de publieksprijs met het idee van de connECTOR

Typ je reactie...
Je bent niet ingelogd
Of reageer als gast
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Laat je reactie achter en start de discussie...

Laatste reacties op onze artikelen

Prachtplan Jos ! Nog een argument voor: grondwater is minder kwetsbaar dan oppervlaktewater in tijden van oorlogsdreiging. 
Plan B ja de Haakse zeedijk voor de kust van Nederland maar zelfs ook Belgie en Denemarken!
De grootste veroorzaker van de kostenstijgingen op water, energie en brandstof is de Rijksoverheid. De aandacht kan beter daar op gevestigd worden. De verhoging door de investeringen voor de drinkwaterleidingen is marginaal. Wel een verdiept in de belasting op leidingwater (voor kleingebruikers tot 300m3) van 0,5 EURO per m3? 
Om het helemaal compleet te maken neem ik aan dat beide heren met een zeilboot uit 1624 naar Nederland zijn gekomen om de CO2 voetprint niet teveel te verhogen.