secundair logo knw 1

Adviesbureau Royal HaskoningDHV heeft João Tiago de Almeida benoemd tot Business Unit Director Water Technology Products. René Noppeney gaat verder als Commercieel Directeur Bioresources.

Rene Joao 180 vk João Tiago de AlmeidaMet nieuwe benoemingen wil Royal HaskoningDHV innovatie stimuleren in de watertechnologie. Het advies- en ingenieursbureau heeft enkele succesvolle technologieën voor de waterzuivering in zijn portfolio, zoals Nereda, Eyphra en Kaumera. De ambitie is om het marktpotentieel van deze technologieën te maximaliseren. Om dat te bewerkstelligen wordt het leiderschapsteam uitgebreid.

Rene Noppeney 180 vk Rene NoppeneyTiago de Almeida heeft meer dan 20 jaar ervaring in de waterindustrie en maakt al 7 jaar deel uit van het Water Technology Products-team van RHDHV. In zijn nieuwe functie zal hij het succes van de Nereda-technologie, waarvan er inmiddels in 20 landen 50 in bedrijf zijn met nog eens 50 in voorbereiding, moeten consolideren. 

Noppeney, die als Global Director Water Technology Products de Nereda-technology in de markt heeft gezet, richt zich in zijn nieuwe rol op het uitbouwen van het marktpotentieel van biologische grondstoffen en innovaties als Kaumera en Eyphra, inhakend op toenemend hergebruik van natuurlijke grondstoffen.

Typ je reactie...
Je bent niet ingelogd
Of reageer als gast
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Laat je reactie achter en start de discussie...

Laatste reacties op onze artikelen

Prachtplan Jos ! Nog een argument voor: grondwater is minder kwetsbaar dan oppervlaktewater in tijden van oorlogsdreiging. 
Plan B ja de Haakse zeedijk voor de kust van Nederland maar zelfs ook Belgie en Denemarken!
De grootste veroorzaker van de kostenstijgingen op water, energie en brandstof is de Rijksoverheid. De aandacht kan beter daar op gevestigd worden. De verhoging door de investeringen voor de drinkwaterleidingen is marginaal. Wel een verdiept in de belasting op leidingwater (voor kleingebruikers tot 300m3) van 0,5 EURO per m3? 
Om het helemaal compleet te maken neem ik aan dat beide heren met een zeilboot uit 1624 naar Nederland zijn gekomen om de CO2 voetprint niet teveel te verhogen.